Reklamácie
Ako postupovať?
Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste u nás zakúpili prostredníctvom eshopu? Je nám zrejmé, že je to najmenej prijemná záležitosť a z toho dôvodu sme pripravili tento jednoduchý návod ako čo najrýchlejšie vybavíte svoju reklamáciu.
Dôležité:
- V prípade vzniknutého nároku na reklamáciu musia byť produkty odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
- Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka
- Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený.
- Ak máte nárok na dlhšiu než je štandardná záruka, je uvedená pri kúpe produktu.
- U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky.
Postup:
V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie:
Reklamáciu môžete uplatniť zaslaním výrobku na adresu:
SOPO-EU,s.r.o.
Popradská 2946/3
Žilina 01008
Slovenská republika
email: info@dekoreso.sk
tel. č. : +421 903 021 021.
Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, tak nás kontaktujte. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý.
- K tovaru priložte doklad o kúpe.
- Riadne zabaľte tovar
- Priložte všetky potrebné doklady
- Priložte popis vady
- Informujte nás o mieste doručenia
Po prijati Vašej reklamácie Vás budeme okamžite informovať emailom a zároveň Vám zašleme reklamačný protokol. Následné Vám ostáva len čakať na rozhodnutie o reklamácií. Zo zákona je časová lehota 30 dní. V prípade reklamácií u nás je lehota štandardne do 1 týždňa. V prípade, že Vám bude reklamácia uznaná tovar Vám bude vymenený za nový alebo sa Vám vrátia Vaše finančné prostriedky vynaložené na kúpu tovaru. V prípade vymeneného tovaru Vám bude tovar zaslaný priamo na Vašu adresu. O odosielaní tovaru budete informovaný emailom a sms ako v prípade doručovania objednávok.
Reklamáciu môžete uplatniť priamo na nasledujúcej adrese alebo kontaktných údajoch:
SOPO-EU,s.r.o.
Popradská 2946/3
Žilina 01008
Slovenská republika
email: info@dekoreso.sk
tel. č. : +421 903 021 021
- K tovaru priložte doklad o kúpe.
- Riadne zabaľte tovar
- Priložte všetky potrebné doklady
- Priložte popis vady
Po prijatí Vašej reklámacie obdržite ihneď reklamačný protokol. Následné Vám ostáva len čakať na rozhodnutie o reklamácií. Zo zákona je časová lehota 30 dní. V prípade reklamácií u nás je lehota štandardne do 1 týždňa. V prípade, že Vám bude reklamácia uznaná tovar Vám bude vymenený za nový alebo sa Vám vrátia Vaše finančné prostriedky vynaložené na kúpu tovaru. V prípade vymeneného tovaru Vám bude tovar zaslaný priamo na Vašu adresu. O odosielaní tovaru budete informovaný emailom a sms ako v prípade doručovania objednávok.